ENKELTEN VALTAKUNTA 3.6.2011 (11:11)

LUKIJANI, OLENNAINEN OSA ENKELTEN VALTAKUNTAA

Lukijani, olennainen osa Enkelten Valtakunnan kokonaisuutta :)

perjantai 23. joulukuuta 2011

EnkeliRukous

  

(¯`v´¯)
`*.¸.*.♥.✿♥ Thank-you, Angels! ♥ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´
"I thank all my Angels so precious and pure, for guiding me safely through all of life's doors." •.•.¸ღ¸☆´ ~
~••.¸ღ¸☆´¯`•.¸¸. ི♥ྀ.
Enkelirukous

"Minä olen se mikä olen" -hengessä irrottaudun ja luovutan pois kaiken sen energian, joka ei totuudessa ole minun. Kutsun takaisin itselleni kaiken energian, joka totuudessa on minun ja pyydän, että kun se palaa takaisin minul
le, se sekoittuu samalla Rakkauteen ja Valoon.

Kutsun seitsemää arkkienkeliä ja heidän Valojoukkojaan.
Kutsun rakastettua Arkkienkeli Zadkieliä ja Ilon Enkeleitä, Arkkienkeli Gabrielia ja Viisauden Enkeleitä,
Arkkienki Mikaelia ja Suojelun Enkeleitä,
Arkkienkeli Jofielia ja Valaistumisen Enkeleitä,
Arkkienkeli Rafaelia ja Parantumisen Enkeleitä,
Arkkienkeli Urielia ja Rauhan Enkeleitä ja
Arkkienkeli Samuelia ja Rakkauden Enkeleitä.

Pyydän, antakaa minun vapautua pelosta ja itseluottamuksen puutteesta niin, että voin löytää sisältäni teidän viisautenne ja valaistumisenne, ymmärryksenne, innostuksenne, luovuutenne, tietonne ja selkeän näkökykynne.

Auttakaa minua täydesti kunnioittamaan ja nauttimaan pyyteettömän rakkauden antamisesta ja vastaanottamisesta; osoittamaan myötätuntoa, armeliaisuutta ja anteeksiantoa.

Näyttäkää minulle, kuinka voin vapautua itsekkyyden, itseni tuomitsemisen ja alhaisen itsetunnon tunteista.

Antakaa minulle tarvittavaa ohjausta, jotta voin luoda sisäistä rauhaa ja tyyneyttä sydämeeni ja mieleeni ja aitoa hengellistä tasapainoa ihmisenä olemiseeni.

Pyydän, että minä Jumalan, kaiken Olevaisen lähteen, ja enkelien avulla voisin kasvaa saavuttaakseni todellisen Kristustietoisuuden ymmärryksen.

Ja tätä pyydän rehellisin aikomuksin, joten niin tapahtukoon. Amen.

~ Chrissie Astell, Lahjoja Enkeleiltä -kirjasta

Ei kommentteja: