ENKELTEN VALTAKUNTA 3.6.2011 (11:11)

LUKIJANI, OLENNAINEN OSA ENKELTEN VALTAKUNTAA

Lukijani, olennainen osa Enkelten Valtakunnan kokonaisuutta :)

lauantai 19. maaliskuuta 2011

EnkeliEnergiaa


Niin monet Teistä ovat Väsyneitä ja Elämän paineiden uuvuttamia, väsyneitä niin monien asioiden pitämisestä liikkeessä, ja vain selviämisestä eteenpäin. Ja niin tänään katsomme voimmeko löytää apua helpottamaan Elämäänne.

Liian usein Energia heikentyy ajan kuluessa, katumusten ja syytösten kuluttamina, joita kuljetat mukanasi, ja raskaasta huolten taakasta jota kannat selässäsi. 

Nyt heti, aivan tässä, vapauta otteesi tulevaisuudesta, niin sen huolista kuin unelmistakin. Sillä joskus nuo toiveet ja unelmat saattavat olla yhtä uuvuttavia kuin huoletkin, jos ne kiskovat sinua irti nykyhetkestäsi ja itsestäsi, siitä Mitä Olet. 
Ja juuri nyt, ole vain tässä hetkessä, tämän hetken Energiassa, tässä ainoassa toiminnan hetkessä, ainoassa hetkessä joka on todellinen.

Näe Valon Pilari joka ulottuu alas Taivaista. Se on Kirkkaan Kultainen Valopilari, ja Sinä seisot sen Sisällä. Seisoessasi tässä Valopilarissa sen Valo ja Voima Kasvaa yhä suuremmaksi ja suuremmaksi. 

Ja se alkaa pestä Sinua Puhtaaksi. Se pesee Sinut Puhtaaksi noista kantamistasi taakoista, niin että nyt voit seistä tässä Valon Pilarissa alastomana ja elossa, eloisana, kylpeä Ylhäältä Virtaavat Rakkauden Valossa. Tunne se kaikki Ympärilläsi, tunne se Sisälläsi, tunne itsesi Puhtaaksi ja kKrkkaaksi ja Täydellisen keskittyneeksi juuri tähän hetkeen.

Ja nyt, katso Ylös ja näe Itsessäsi Ympäröivä Enkelten piiri. 

Heidän musiikkinsa on niin kaunista; 

voit Tuntea tuon Musiikin Kohottavan itsesi Enkelten Piiriin. Ja alkaa tapahtua; sinä suorastaan kohoat ja leijut ylös noiden Kauniiden Enkelten Valtakuntaan, heidän Upea Valkoista ja Kultaa Loistava Valokehänsä Ympärilläsi heidän laulaessaan Rakkautta ja Iloa. 

Koe olevasi heidän kanssaan, tunne miten He Siunaavat Sinua, tunne ja tiedä ja näe miten He Lähettävät Sinulle Rakkautta ja Energiaa. 

Tunne Heidän Valtavan Energiansa Virtaavaan iIseesi nähdessäsi nyt Heidän Piiriensä Ulottuvan Ikuisuuksiin saakka, niin kauas kuin Sydän Suinkin voi Nähdä, Sinua Ympäröi Rakkaus ja Valo ja Voima.
Salli sen kaiken virrata itseesi kylpiessäsi tämän hetken kauneudessa.

Viivy tässä tilassa niin kauan kuin voit, vain leijuen ja tuntien rakkauden, tuntien energian virtaavan itseesi. Salli itsesi viipyä tässä tilassa kunnes se alkaa haihtua, jolloin voit hiljaa leijua takaisin alas, laskeutua lempeästi ja lujasti tilaan jossa jället seisot valon pilarissa.

Tunne miten kipusi ja tuskasi ovat vähentyneet. Tunne miten Energiatasosi on Lataantunut hieman Korkeammaksi. 

Ja nyt, asetu lepäämään muutamaksi minuutiksi antaaksesi tämän kaiken asettua paikoilleen, tai ehkä voit jopa nukahtaa hetkeksi. 

Jos Uni tahtoo tulla, Toivota se iloisesti Tervetulleeksi. Ellei, lepää vain hetken aikaa ja Anna Enkelten Kauneuden Täyttää Itsesi Läpikotaisin.

Ja Muista Aina Tämä: 

Sinä olet Valoa ja Rakkautta. 

Sinä olet Voimaa ja Vahvuutta ja Kaikkea Mitä Sinun Tarvitseekin Olla. 

Sinä olet Syvästi avun ja tuen Ympäröimä ja Siunaama, ne ovat aina Lähelläsi, milloin vain niitä tarvitset. Et ole koskaan yksin. Sinun Kanssasi Ollaan Aina.
 
Tiedän että Minua Rakastetaan ja Arvostetaan Syvästi. Tiedän että Taivaat Laulavat Minulle Lauluaan ja että Tämä Voima, tämä Energia ja Kaikki Tämä Rakkaus On aAna Olemassa Minua Varten, milloin tahansa valitsen muistaa sen ja yhdistyä siihen.

Minä olen yhtä kaiken Kauneuden ja Hyvyyden kanssa Maailmankaikkeudessa. Minä olen Yhtä Rakkauden Virran kanssa ja sen Voiman kanssa joka Virtaa Rakkaudesta.

Minä olen Valo. Minä olen Rakkaus. Minä Olen.

Minä toivon Sinulle Rakkautta ja Rauhaa!

Carrie



Saat vapaasti välittää Hopeasulkaviestejä myös ystävillesi.
Carrie Hart & Quado
www.Quado.com
Copyright 2006 by Systematique, Inc.
Vapaasti suomentanut Matti Kuusela

Ei kommentteja: