ENKELTEN VALTAKUNTA 3.6.2011 (11:11)

LUKIJANI, OLENNAINEN OSA ENKELTEN VALTAKUNTAA

Lukijani, olennainen osa Enkelten Valtakunnan kokonaisuutta :)

lauantai 26. maaliskuuta 2011

Valon ja Rakkauden Polku


Minä (sano tähän oma nimesi) päätän nyt Kulkea Valon ja Rakkauden polkua ilmentäen sitä, Mitä Todella Haluan Olla, mitä Todella Haluan Tehdä. 

Onni ja ilo johtavat Elämääni. Jätän jäähyväiset pelolle ja epäilyksille, negatiivisten ajatusten tuhoavalle voimalle, elämäniloani rajoittaville uskomusjärjestelmille, ja sitä kautta itseni tuomitsemiselle ja rankaisemiselle. En tarvitse niitä enää. En enää murehdi menneitä tapahtumia, sillä niiden aika on ohi. 

Hyväksyn kaiken juuri minulle tärkeinä tapahtumina ja oppiläksyinä. Ymmärrän, että kaikki on tarkoitettu tapahtuvaksi ja asiat ovat juuri nyt niin kuin pitääkin olla. 

Kiitos kaikesta kokemastani, joka on muovannut minut tähän pisteeseen, jossa olen nyt. Kiitos, että olen nyt valmis siirtymään eteenpäin. Olen täydellinen ja rakastettava kaikista puutteistani ja virheistäni huolimatta. Näen oman itseni arvon ja Rakastan Itseäni Juuri Sellaisena Kuin Olen. 

Tiedän, että Sisäinen Rakkaus on myös kaiken ulkoisen Rakkauden edellytys. 

Ymmärrän, että Todellinen Onni ja Ilo eivät ole Minusta Erillisiä, ulkoisia asioita, vaan ne Asuvat Minussa Itsessäni, ne Ovat Olleet Kätkettyinä Sydämeeni Aina. 

Kiitos, että tuo Kätketty Voima Nousee nyt pintaan ja sallin tuon Sisäisen Viisauden johdattaa Minua. Sallin Rakkauden Eheyttävän Voiman Astua Elämääni, eheyttäen Minut ja sitä kautta kaikki hankalat olosuhteet, ihmissuhteet ja tilanteet elämässäni. 

Kiitos, että vaikeat oppiläksyt ovat nyt takana Avoin Oppia Ilossa ja Rakkaudessa. Sallin kaiken Onnen ja Ilon Virrata Elämääni. Otan vastaan kaikki Elämän Minulle varaamat Siunaukset.

Muistan aina kiittää kaikesta, sillä tiedän, että kiitollisuuden voima on suuri ja tuo minulle lisää sitä mistä olen kiitollinen. Uskoni Elämää Kohtaan Vahvistuu kaiken aikaa, sillä tiedän, että mitä uskoen pyydän, vailla epäilystäkään, sen tulen myös saamaan.
 
Jumalani pitää minusta huolen.

Minun ei tarvitse tietää, miten kaikki tulee tapahtumaan, sillä luotan, että suurempi voima ja viisaus hoitaa asian minun parhaakseni. Antaudun Elämän Virtaan, päästän irti kaikista pyrkimyksistäni ja pakonomaisesta tilanteiden kontrolloimisesta ja näin vapautan alitajuntaani yhdistyvän suuremman universaalin voiman työskentelemään puolestani.

Kaikki Siunatut, Kauniit Unelmani Ovat jo Totta.
Kiitos, että Näin On.

Ei kommentteja: